Followers

Sunday, 17 March 2013

Warisan

Silat + sakit mmg tak dapat dipisahkan.setiap kali aku masuk game olahraga mmg confirm sakit yang aku dapat dulu.


Tapi 


nk buat mcm mana kan dah minat,kalau menang dapat medal + sakit...kalau kalah sakit ajelah yang dibawa pulang :)...

tp dulu-dulu lah masa kurus sikit,sekarang ni dah besar sikit..hehe.

Ini lah warisan yang harus aku perjuangkan dan turunkan bukan untuk mendabik dada tp bg memastikan warisan terus berkembang.



ni sebulan baru elok












Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...